Sherlocka1985

نظر فراموش نشه

Sherlocka1985

نظر فراموش نشه

سلاااااااام
اگه کمک خواستید بگید♥
پول هم نمی خوام♥
کارآگاه نیستم♥
غصب عنوان نکردم♥
خودم میدونم آدرس بلاگم غلط املایی داره♥

آخرین نظرات
نویسندگان

پذیرفتن سفارشات تایپ

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۵۴ ب.ظ

سلام اگه می خواین یه تایپیست استخدام کنید 

من هستم

پول زیادی هم نمی گیرم 

صفحه ای حد اکثر سه تومن 

لطفا تو پیامای خصوصی یا زیر مین متن بگید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۱
Sherlocka1985

نظرات  (۱)

۲۲ دی ۹۹ ، ۲۳:۳۷ سجاد سلیمانی

سلام

 

برو سایت پونیسا  ثبت نام کن

https://ponisha.ir/

 

آدم های خیلی زیادی اونجا سفارش تایپ میدن - می تونی هر روز انجامش بدی و پول بگیری

 

 

* ضمنا بهت پیشنهاد خیلی جدی می کنم «رادیو کار نکن» رو بشنوی / هر سری میره با یه آدمی صحبت می‌کنه که موفق شدن / دوستم امین آرامش داره اون کار رو پیش می‌بره. هر هفته یه فایل صوتی ازش منتشر میشه . لینک زیر می‌تونی به رایگان بشنوی:

https://castbox.fm/channel/رادیو-کارنکن-id1464834

همین رادیو رو می‌تونی توی سایت موسسش دنبال کنی در آدرس زیر:

aminaramesh.ir/category/کار-نکن/رادیو-کارنکن/

 

 

یک پیشنهاد بسیار بسیار بسیار مهم هم دارم. برو سایت متمم عضو شو (و اگر پول داری هر ماه عضو ویژه‌اش رو بگیر) و همه‌ی مطالبش رو شروع کن از یه گوشه به خوندن. ظرف 2 سال آینده یه آدم استنثنایی میشی. هفته‌ای سه ساعت وقت بگذاری و بخونی عالیه و کافیه.

این هم آدرسش:

https://motamem.org/

 

ممنون که به سایت من اومدی و از خودت نوشتی.

برات آرزوی بهترین‌ها رو دارم

 

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی