Sherlocka1985

نظر فراموش نشه

Sherlocka1985

نظر فراموش نشه

سلاااااااام
اگه کمک خواستید بگید♥
پول هم نمی خوام♥
کارآگاه نیستم♥
غصب عنوان نکردم♥
خودم میدونم آدرس بلاگم غلط املایی داره♥

آخرین نظرات
نویسندگان

شرط بندی من یاسمن

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ق.ظ

چهارشنبه داشتم با یاسمن چت می کردم

بهش یه رمز دادم و گفتم بشکنش

اونم گفت باشه

بعد به دیقیقه گفت خودت جوابشو بگو

گفتم اگه بگم بهت بگم خنگ؟

(تیزهوشان درس می خونه)

اول یه کم عصبانی شد

بعدش گغت خیلی خب بابا

تو بگو جوابشو هر جی دلت خواست بهم بگو

- مطمئنی؟

- خفه شو. 

- باشه

چرا نمی گی پس؟

- خودت گفتی خفه شوcheeky

- بگو کثافتangry

- نمی گم devil

- بگو

- اگه بگم تو بلاگم میزارمdevildevil

- خفه شو بگو فقططططططططططططططططططططططط

- باشه باشه به اعصابت مثلث باش

- خفههههههههههههههههههههه

  

 

 

 

رمز این بود:

IOEOMBSFIN

LVYUYETRED

*CAPS LOCK

که جوابش می شد:

I LOVE TOU MY BEST FRIEND

 

 

 

 

 

 

B

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۹
Sherlocka1985

نظرات  (۱)

۰۶ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۴۱ یوروس هلمز

منم تیزهوشان میخونم با این فرق که تونستم حل کنم😂

پاسخ:
کلا فکر کردن به این چیزا رو دوست نداره :)) حتی یه دقیقه هم حاضرم بگم فکر نکرد روش :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی